7 Kasım 2013 Perşembe

Konya Hava Savunma Okulu Ve Eğitim Merkezi Komutanlığı Adresi

Konya hava savunma okulu ve eğitim merkezi komutanlığı acemi askerlerin teslim yeridir. Ayrıca acemilik eğitimini tamamlayıp yemin törenlerinin yapıldığı birliktir. Konya'ya gelen askerlerin ve asker yakınlarının adres arayışları üzerine bu makale yazma gereği duyulmuştur. Çok sayıda asker alımı yapan Konya hava savunma okulu  Türkiye'nin her ilinden asker barındırmaktadır. Konya hava savunma okuluna gitmesi gereken asker ve asker yakınları yardımcı olabilmek adına Konya hava savunma okulu ve eğitim merkezi komutanlığı adresi  aşağıda yer almaktadır.
Yeni meram yolundan gelenler yeni meram dolmuşlarını takip ederek son duraklarına vardıklarında birliği bulabilirler.
Antalya ve Karaman çevre yolundan gelenler işe Dutlukırı mevkinden Meram istikametine dönmeleri gerekmektedir.
Konya Hava Savunma Okulu Ve Eğitim Merkezi Komutanlığı Adresi
Adres: Dutlukırı Mevki Yeni Meram Yolu Konya Merkez, Konya
Telefon Numarası: +90 332 327 02 52, +90 332 327 02 54, +90 332 327 02 57



14 yorum:

  1. pekı acemı bırlıgı bıtıren er doguya gönderiliyormu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Er dağıtımı bilgisayar ortamında olduğundan Konya'dan da doğuya dağıtım olmaktadır.

      Sil
  2. Peki admin bilgi verir misin bize biraz ne egitimi alacaz ve usta birlikleri nerelerde var

    YanıtlaSil
  3. Konya Hava Savunma'da standart acemi eğitimi vardır. Sabah mıntıka iştima spor dersler gibi. Usta birliği olarak ta pek çok askeri birlik var Konya'da.

    YanıtlaSil
  4. slm ben urfadan hava savunma okullu eğitim merkez komutanlığına düştüm konya 8 mayıs 2014 te teslim olacam ve sorum bu kaç gün acemi birliği yapılıyo orda ve doğuya düşermiyim sizce admin türkiyede kaç yer var havacı olarak usta birliği

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. reis bende bugün örendim hava savunma okuluna düştüğümü dağıtımda nereye gittin acaba bilgi verirmisin havacımı oldun nedir

      Sil
  5. Ilyas kardeş bende oraya dustum simdi havacimiyiz biz karacimiyiz

    YanıtlaSil
  6. Admin simdi burasi kara yami bagli yoksa havaciligami bagli

    YanıtlaSil
  7. Arkadaşlar buradaki amacım Konya hava savunma okulu komutanlığına gelen asker ve ziyaretçilerinin ulaşım sorunu yaşamaması için adres tarifi vermektir. Birlikle fazla bilgiye sahip değilim. Bildiklerimi de cevaplarım. Saygılar.

    YanıtlaSil
  8. Pek askeriyeye nasil kargo yollayabiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Askerin bulunduğu tabur ve bölük bilgilerini öğrenip gönderebilirsiniz. Örnekteki gibi yazarsanız kargonuz ulaşır.

      Ali YÜCE
      Konya Hava Savunma Okulu Ve Eğitim Merkezi Komutanlığı 5nci Tabur 3ncü Bölük
      Meram/KONYA

      Sil
  9. bu birlik kara kuvvetlerine baglı,alçak irtifadaki savas ucaklarını düşürme ve korkutma gibi bişey yani karacı olacaksınız.Ve evet yeşil üst giyeceksiniz.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba konya ya trenle gıdecegım, arabayla gıtmeyecegım yanı.Bununla ılgılı bılgı vermek konusunda yardımcı olabılır mısın lutfen.Ne kadar surer, toplu ulaşımla nasıl gıdebılırım, dolmus otobus vb. fıyatlar nasıl, ayrı bır kart almam gerekıyor mu

    YanıtlaSil
  11. Merhaba konya ya trenle gıdecegım, arabayla gıtmeyecegım yanı.Bununla ılgılı bılgı vermek konusunda yardımcı olabılır mısın lutfen.Ne kadar surer, toplu ulaşımla nasıl gıdebılırım, dolmus otobus vb. fıyatlar nasıl, ayrı bır kart almam gerekıyor mu

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.